Mediafin Studios welcomes new talents

Texte FR sous le NL

PERSBERICHT (20/08/2018)

Nieuwe digitale talenten versterken Mediafin

Mediafin kan terugblikken op een succesvol eerste semester 2018. De eerste zes maanden werden gekenmerkt door een verder aanhoudende groei van de verkoopcijfers van de zakenkranten De Tijd | L’Echo. Ook in de advertentiemarkt zet die groei zich stevig door, zowel op digitaal als op printvlak. Om de ambities op het gebied van advertising verder uit te bouwen, versterkt Mediafin zijn divisies Trustmedia en Content Republic.

De digitale afdeling van Trustmedia, de advertising solutions van De Tijd & L’Echo, verwelkomt Philippe De Brabanter in de functie van Digital Operations Manager. Philippe tekende de voorbije jaren een sterk digitaal parcours uit bij eBay en 2dehands.be waar hij instond voor de ontwikkeling van de salesstrategie. In de dagdagelijkse werking wordt hij binnenkort bijgestaan door Marine De Mol, als nieuwe Digital Operations Executive. Het team breidde ook nog uit met Nathan Ho, die als Business Development Manager Digital & Agencies de digitale strategie mee zal ontwikkelen. Hij brengt ervaring mee uit IPG Mediabrands waar hij klanten als Belfius, Nationale Loterij, LEGO en Continental Foods in portefeuille had.

Trustmedia zet ook in op interne expertise: Evi Voordeckers versterkt het financial team waar ze als Account Manager Finance de groeiende positie van Trustmedia in de markt mee zal uitbouwen. Emilie Anaf volgt haar vanaf 20 augustus op als Senior Account Manager bij het Sabato-Team. De voorbije jaren bouwde ze haar carrière uit bij De Persgroep, SBS en Wijs.

Ook Content Republic, de contentmarketing afdeling van Mediafin, zet volledig in op digitale versterking. Ruth Stevens tekent als Business Development Manager mee de verdere groei uit van Content Republic. Haar ervaring in marketing en advertising bij De Persgroep, Newsmonkey en Zenith zijn daarbij een grote troef. Vincent Daenen werd aangetrokken als Creative Director. Met een jarenlange ervaring bij o.a. BBDO en Boondoggle zal hij vernieuwende en creatieve contentprojecten creëren. Verder zorgt Wannes Vlaminck als nieuwe Art Director voor een artistieke en creatieve noot voor alle creatieve print en online publicaties.


COMMUNIQUE DE PRESSE (20/08/2018)

De nouveaux talents numériques viennent renforcer Mediafin

Mediafin peut se targuer d’un premier semestre 2018 couronné de succès. Les six premiers mois de l’année ont été marqués par une croissance continue des chiffres de vente des quotidiens économiques L’Echo | De Tijd. Sur le marché publicitaire également, la croissance se poursuit, tant aux plans numérique que papier. Afin d’élargir davantage ses ambitions dans le domaine de la publicité, Mediafin renforce ses divisions Trustmedia et Content Republic.

Le département numérique de Trustmedia, soit les solutions advertising de L’Echo & De Tijd, a accueilli Philippe De Brabanter dans la fonction de Digital Operations Manager. Philippe a engrangé ces dernières années un solide bagage numérique chez eBay et 2ememain.be, où il assurait le développement de la stratégie de vente. Il sera soutenu dans son action quotidienne par Marine De Mol, en tant que nouvelle Digital Operations Executive. L’équipe s’est également vu adjoindre Nathan Ho, qui contribuera au développement de la stratégie numérique en qualité de Business Development Manager Digital & Agencies. Il apporte son expérience au départ de IPG Mediabrands, où il détenait en portefeuille des clients comme Belfius, la Loterie Nationale, LEGO et Continental Foods.

Trustmedia mise également sur l’expertise interne : Evi Voordeckers renforce l’équipe financière, où elle contribuera à soutenir la position de croissance de Trustmedia sur le marché en tant qu’Account Manager Finance. Emilie Anaf lui succède en tant que Senior Account Manager dans l’équipe Sabato. Ces dernières années, elle a bâti sa carrière auprès de De Persgroep, de SBS et de Wijs.

Content Republic, le département content marketing de Mediafin, mise lui aussi pleinement sur le renforcement numérique. Ruth Stevens contribuera à façonner, en qualité de Business Development Manager, la poursuite de la croissance de Content Republic. L’expérience qu’elle a accumulée en marketing et advertising chez De Persgroep, Newsmonkey et Zenith, constituera dans ce cadre un atout de choix. Vincent Daenen, fort de nombreuses années d’expérience chez BBDO et Boondoggle, créera en tant que Creative Director, des projets de contenu créatifs et innovants. Enfin, Wannes Vlaminck, en tant que nouvel Art Director, apportera une note artistique et créative à toutes les publications créatives, sur papier comme en ligne.

—————————————————————-

Contactez Hans De Rore – hans.de.rore@trustmedia.be pour plus d’informations.

 

Articles , search & filter